:: Mereka2 Yang CooL !!::

Wednesday, February 9, 2011

sTILL sIcK.........

aarghhh....
xlaratnya...............
seminggu duk tanggung demam.........
dah berhari raya cina ngn demam+selesma+batuk...
4 hari cuti...4 hari jugak lah duk berperap kat umah...... & tido.....
mmg terbaeeeekkk lah la kena....
ni dah masuk seminggu still xsihat....

nk MC...tp malas g klinik...
pastu keje plak byk..nk siapkan result student utk hntar PTPTN..
so,kena kuatkan diri jugak minggu ni utk keje......
kena buat2 sihat....kena buat2 hepi....buat2 tenang...buat2 xde ape2 yg jd....
(padahal dlm kepala ni berserabut...jiwa kacau....campur plak ngah x sihat...makin meroyan lah aku nih.....hehe...)..
sbb tu kat opis asyik xde mOod je.............
aiiishh....jgn la bawak smpai ke opis mOod nih...cukup2 lah simpan kat umah...
aku x suka org tgk aku ngah xsenyum..ngah ada masalah...
ermm...sori lah kalu mereka2 tgk aku ngah x ok...
betul2 x leh nk sembunyi perasaan ni..
betul2 rasa nk menangis...........

bila lah demam ni nk ok....xlaratnya....panadol pun dh hbis makan...still lg xok....
selalunye cepat je aku nk sembuh...ni makin teruk plak...tekak pun sakit....

cepat lah keje ni nk siap....tensen ngadap result2 student ni...duk perah otak nk kira markah2 diorg...(nsb baik guna excel....senang ada formula...tp ni pun still migran ngadap benda nih...)






BACA JE? MEH LA KOMEN-MENGOMEN!

0 Yang mendoakan Cik Marjan Kurus..(^_^):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...