:: Mereka2 Yang CooL !!::

Monday, February 28, 2011

Last Of Month......FEBRUARY

Yuuuhuuu.......=)

ari ni dah 28 februari dah...cepat kan masa? tutup mata...Bukak Mata....Dah nk masuk bulan baru dah.....MARCH!! Ermmm...cepatkan?? tp xpe...ada lagi balance 10 bulan...hehehee......
Due date x lama lagi dah...(^_____________^)

Esok (1 March 2011) genap MU'IZ SAFWAN umur setahun......cepat kan?? rasanya baru je tgk dia lahir dr perut mama dia....hehee tutp...tup..sekarang dah umur sethun dah......... Muiz, Cik Jan sayang kan Muiz!!!!! (^_^)

so,arap2 bila masuk bulan MARCH ni,hidup aku kembali ceria....waaahhhh...hehe...
Ye la,Bulan Februari bulan yg Penuh Ke"MOODY"an....byk sgt dugaan...byk sgt Ujian2...(tapi aku FAILED.......FAILED utk kawal emosi...(-_-).....) ALLAH je tahu perasaan aku...Depan org,aku boleh buat2 tabah...buat2 tenang...buat2 hepi...Tp hakikatnya tak...aku tak setabah yg mereka sangka..aku tak sehepi yg mereka tgk.....tp xpe kan? Hipokrit skejap? demi org2 sekeliling kita...............so,MARJAN,sila kembali Happy ok? buat2 hepi...
(^_______^)
BACA JE? MEH LA KOMEN-MENGOMEN!

0 Yang mendoakan Cik Marjan Kurus..(^_^):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...