:: Mereka2 Yang CooL !!::

Sunday, February 13, 2011

A&W

Yuuhuu.........baru rasa nk tepek gambar ni..hehe..
Minggu lepas aku kuar ngn kakak aku...,Dayah....
Asal nya kami nk g makan kat Murni Discovery....sekali diorg buat renovation la plk....
terpksa tahan nk mengidam makan makanan2 kat sna...
huhu...dah lah mengidam nk makan Mee Banjir udang kat Perak pun xdapat......
kali ni pun xdapat jugak nk makan kat Murni Discovery tu..
xpe lah...xde rezeki kot..
Punya lah duk pusing2 nk Cari tempat nk makan...last2 kitorg singgah A&W je...sebab dah frust..ekekkee.(^_^)


aku rasa dah byk tahun kot aku x makan kat A&W ni...terutama nya air float nih....... dulu, time skolah (form 5, & form 6) kalo singgah bandarKB,mst aku teringin nk minum air ni..
tp bila dah masuk u....until sekarang..cam susah nk jumpa A&W nih..
Alang2 ternmpak....so kami singgah la..


perrrghh..nikmatnyeeee rasa....dah berbelas tahun kot aku x minum air float ni.....hehehe...
kelakar betul lah...





BACA JE? MEH LA KOMEN-MENGOMEN!

0 Yang mendoakan Cik Marjan Kurus..(^_^):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...