:: Mereka2 Yang CooL !!::

Friday, February 18, 2011

M.E.R.A.H






** MERAH............ermm...aku pun xtau sejak bila aku suka merah ni...
setahu aku,ms zaman skolah,aku suka sgt colour biru..... terutama biru laut....aaiiishhh..bila tgk colour biru...rasa nyaman,tenang...rasa seorg yg agak lemah lembut...(walau hakikatnya aku ni agak keganasan.....hehe..tp hati aku lembut tau...luaran je aku ni ganas...hihi)
Rasa2nya sejak masuk UPM kot,aku suka merah.... bak org kata ...warna merah tu warna kekuatan kita....warna yg menunjuk kan kita ni strong....ermm..sbb tu lah hati aku aku kuat kan??hehehe....myb kot...Merah jugak warna yg menunjukkan seseorg tu romantik........ (^____^)...agak2 aku romantik tak??? ermm..biar lah suami aku je tahu...hihi...( so,teruskan misi utk mencari bakal suami ye cik Marjan!..hehe)
tp,mmg aku hantu merah...kalo boleh semua nk merah.. setakat ni...dah byk kot harta benda aku yg colour merah....Laptop,Mouse,baju..( yg ni paling banyak....hehe),tabung tong gas...( yg ni kakak aku kasi ms besday aku thun lepas...heheh)& benda kecik2 lah...
dulu aku ada Hp Merah..Sony Ericsson.....sayang gila kat Hp tu....aku beli Hp tu...gaji pertama aku keje...( ms nk tggu result STPM).....alih2..masuk U,Hp tu rosak..1st rosak,aku baiki..byk gk habis duit repair Hp tu...2nd time rosak,aku g repair...sekali tokey kedai tu..jahanamkan hp aku...siap ambik benda2 ori lg dlm Hp aku tu....errmmm..rasa nk je bunuh tokey kedai tu...dah la caj mahal...pakai x smpai seminggu,hp tu rosak.....Sadis betul.....
disebabkan xde hp dah,so aku beli lah hp nokia yg paling2 murah...x ingt dah model ape...
so,bila time study kat upm,aku wat part time sikit time cuti sem....so,dapat lah beli hp sony lain....& aku pakai smpai skrg...( dh nmpak buruk dah hp ni.....hehe..tp pnh sekali rosak...g repair...& smpai skrg ok...)hp aku skrg ni...dh nmpak sgt buruk..hihi..nk beli yg lain...errm..tggu lah....syg plak....kang merajuk hp ni....so,tggu dia betul2 dah nazak,br aku beli yg baru....hehhe
teringin nk pakai nokia yg colour merah tu...alamak...x ingt model ape...
xpun,teringin nak pakai Blackberry...tp,tggu lah dulu.....jgn beli lg Cik Marjan.....(^_^)....
biar betul2 rosak...hehhee
skrg ni teringin nk memiliki Jam tgn yg colour merah tu......cantik......
pastu nk Purse yg colour merah tu......( purse skrg pun dh nazak...hihi...tggu gaji next month ek...=P)..pastu teringin nk semua lah yg colour MERAH!!!!............
ermm...kalau lah duit ni senang nk dapat..kan best..hehhee..semua dapat......
yg aku duk ngidam skrg ni...aku nk camera DSLR yg niKon...peeeeerrgghh.....(angan2 je nih...) nk simpan duit tu.....aisshhh...baik aku beli kereta je.. tu yg penting...hehehe....mahal betul nk beli benda alah tu...ermmm,...kalo kawen,nk mintak hantaran tu boleh tak???hehehhe
tp kena lah cari calon suami yg seHOBBY & seJIWA......hehehhe...yg memahami hobby kita... & yg penting yg syg kita....& yg leh hargai kita..tu yg penting sebenarnya.....(^__^)
alahai..........angan2 je lah nk dapat camera tu...guna camera biase je la.....(nk sedapkan hati je ni...hehe)..rasa frust pun ada,sbb x dapat camera tu...ermm..ari tu ada kat fb (aku ada jd fren kat sorang Photographer ni....) dia anjurkan kelas utk belajar utk snap gmbar & belajar editing2...
yuran dia juz rm 100 je...dh la belajar sehari.....frustnye.....syarat nya,just kena ada camera DSLR...(-_-)..sedihnyeeeeeeee rasa...tp xpe...xde rezeki lg....boleh cuba lg k???

BACA JE? MEH LA KOMEN-MENGOMEN!

0 Yang mendoakan Cik Marjan Kurus..(^_^):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...