:: Mereka2 Yang CooL !!::

Friday, February 4, 2011

Tukar background Blog..=)


Taaaaaaaaaaa...daaa....
Bertukar!!!!!(dah macam Power Rangers plak...) hehee

Yuuuhoooo....aku dah tukar dah background blog aku nih...b4 ni colour putih....tp aku tukar kpd merah sbb cam suram je....sesuram hati aku dulu...hehehe...
pastu aku tukar colour Merah plak...sbb nk bg diri aku bersemangat Waja......(kena beli kreta Waja,br lah bersemangat Waja kOt..=P hehhehhe)... bg aku,cantik lah colour merah....hehee...tp kak zira cakap sakit mata bila dia buat sesi melawat kat blog aku...errmm..kesian kak zira... sori tau....aku tahu,xsemua org suka merah.....so,aku change lg another colour favourite aku....~~~ HITAM....(arap2hati aku x hitam ek....hati aku still suci murni...=P)...

Godek punya godek kat setting.....macam ok jugak color ni....aku change font dia.....woooow......Cantik!!! (puji diri sendiri...sbb xde org nk puji...hehee)

ok la....so,Renung2kan...& selamat beramal.............=)

BACA JE? MEH LA KOMEN-MENGOMEN!

0 Yang mendoakan Cik Marjan Kurus..(^_^):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...