:: Mereka2 Yang CooL !!::

Friday, February 4, 2011

Saya seorg yg sgt Rajin.....

YeeeHHaaa....
arI ni sgt Rajin...hehehe..(^_^)...seharian kat Umah xde aktiviti lgsg...ni lah cuti yg paling bosan....xtau nk g mana....Rugi betul x balik kg (T_T) kan dh mnyesal............. org lain duk bersuka ria ngn famili masing2....huhu..

aktiviti aku hari nih?????hahaha...kalu aku story-Mory pun,kOmpem xde org nk caye.... Ye lah..aku ni kalu rajin,bukannya nk tunjuk kat org.....aku ni kan kategori pemalu..hihihi.....so,sbb tau dah...ramai yg xcaye.....sbb tu aku snap pic nih...hahha...
Taaaaaaaaaaaaaaaaaadaaaaa!!!!! aku Lap KIPAS!!!! Rajin x??? boleh buat menantu x agak2nye....??hihi...Mampus aku nnti...hari2 mak mertua suh lap kipas..hahahaa....







Mentang2 lah aku nih tinggi..hehehe..dah la kt kg pun,aku jugak kena lap Kipas,pasang langsir...sbb aku yg paling tinggi dlm Famili....abg2 aku agak rendah sikit dr aku...hihi...(almaklumlah...nk buat camnO..ketinggian aku ni aku warisi dr arwah ayah aku..huhu..=P)...so,skrg,kakak aku kt kg dah beli tangga...so,khidmat aku hanya di perlukan sekali sekala je...hihi..nak taknak..dia kena naik tangga tu...hehhee..xpun kalo anak buah aku balik kg,dia lah jadi mangsa..sbb anak2 buah aku...lagik tggi dari aku....bayangkan...aku ni pun dah tinggi....anak2 buah aku tu?????? dah macam galah dah...yg syiiiooknye..kalu duk sbelah diorg.....dah cam awek diorg plak aku ni...hehe...(kesian lah awek diorg...mst makan hati je.....hihi....buat makwe2 diorg...b4 nk couple ngn ank buah aku,sila tackle makcik dia ni dulu...hihi...aku kena scan dulu..hihi...~~ marah lah mak bapak anak buah aku nnti...hehe)




so,agak2 korang,bersih,suci murni x kipas bilik aku nih???hehehhee seinci pun xde kotoran tau......hehhee.. see.............(^__^)...alamak...lupa nk snap b4 aku cuci.....tp xpelah...kalo snap pun,buat malu je...hihi...nilah aktiviti aku sejak2 xde roomate sebulan lebih nih....
nsb baik x meroyan je...hehhee...cuma layan jiwe je kat dlm bilik....so,xlama lg,..dpat lah roomate baru.....so,tido aku kembali berteman lah...hehhehe....


ari ni punya aktiviti ::> Basuh Baju yg cuma beberapa helai je...........pastu Lipat baju yg semalam pnya basuh.....keMas Umah....(sapu2 ape yg patut...) kemas bilik aku...Mop Bilik,sapu sawang2..yg hanya sedikit je....(di ulangi....sedikit je tau.......=) hehhee)..Pastu aku Lap Kipas ni...
sO,dah Boleh buat Bini x?????hehhee...Tp satu je rasa cam x complete....Ermm..aku x memasak...hihi..sejak2 duk umah sewa ni malas plak nk memasak,....sbb aku ni bukannya jenis makan sgt pun..(tp apsal x kurus2?? I need exercise,maybe...hihi)...tp xpe.....nnti nk kawen,aku memasak k?? ala...aku bukannya x pandai pun....Pandai...cuma kerajinan tu agak kekurangan sikit...lgpun skrg ngah xsihat...FLU & FEVER......(nsb baik ada alasan..hihi)..NEKAD,nnti kawen...mmg akan memasak..........Tomyam pun aku dah lulus sikit2....cuma bab2 gulai,kari tu je..agak xlulus.....aku takut nk masak guna santan....kang ada yg terlebih cair....huhu....tp xpe...akan ku gagahkan jugak...hihi demi hubby tersayang....hehe (kena cr lelaki yg memahami diri aku yg x pandai memasak ni......ermmm..arap2 dpt jumpa lelaki yg xcerewet bab2 makan....huhu....dah la aku ni x makan pedas...tp aku tgh belajar makan pedas ni..huhu..)

so,ari JUmaat ni,habis macam tu je...cepat betul..esok pagi,dh sbtu dah...
pastu ahad......pastu IsNIN!!! arrrrgh...nk meroyan rasa....sbb dh keje......!!!! Boring.......
hajat dihati nk cari keje lain.....ermmm...kecik hati ngn seseorg kot...(T_T)...eerrmm..forget it!!
so,moga2 dapat keje lain & nk bawak diri jauh2.................







** ConGRatz Cik MarJan....Anda sudah boleh Menjadi seorg Isteri....siLa cari HubBy anDa diLuar saNa....(^____^)
BACA JE? MEH LA KOMEN-MENGOMEN!

2 Yang mendoakan Cik Marjan Kurus..(^_^):

azira 012-3105715 said...

cun giler&kreatif gilor u...
suke...suke...

MARJAN IBRAHIM said...

hahaha....kreatif yg mana tu? yg drawer tu?? ekeke..xde keje sgt kak...so,hias2 lah bilik sikit...haha..yg lain xleh nk hias..sbb xde katil..nk snap gmbar tilam,buat malu je.....hihi..

akak,tgk kipas tu...hahaha..licin x?perlukan servis jan x??hahhahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...