:: Mereka2 Yang CooL !!::

Sunday, April 17, 2011

MooD Rajin...




Tadi g teman membe aku g Jalan Tar.dia yg shopping,bukan aku yeee...(^___^) aku shopping selendang je...ala....lupa nk snap selendang tu..aiiishh,,xpe lah...xyah nk menunjuk2 lah...hehhee
shopping punya shopping,aku jumpa benda alah ni...banyak giler beli...tu pun rasa macam x cukup...hehe..tetibe rasa nk jahit benda ni..(panggil ape ek? manik ke? rasa bukan...hehe) aku ni bukannya pandai menjahit pun...tp bila tgk kakak aku kahit benda ni kat baju dia,rasa macam nk buat plak...hehehe...tapi dia buat chanteeeeekkkk!!!! entah jadi ke tidak baju aku nanti...hehhee...arap2 jadi lah....excited giler nk buat nih..tp baju tu tak g hantar jahit lg...(^____^)
so,gudLuck MARJAN!!!!


BACA JE? MEH LA KOMEN-MENGOMEN!

0 Yang mendoakan Cik Marjan Kurus..(^_^):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...