:: Mereka2 Yang CooL !!::

Wednesday, April 20, 2011

Hepi besdaY To Me!!







(^_____^)
Yes! Today is my birthday.....yang ke___ aiiishhhh...berat hati nak cakap..hehe
ape2 pun,semoga hidup aku sentiasa diberkati,dilindungi & disayangi.....hehehe
Dan semoga aku lebih dewasa,lebih berdikari & lebih matang...
Jodoh?? ermm..xnak pikir dah..biar ALLAH yg tentukan....ALLAH Maha Mengetahui...
mana tahu jodoh aku tu org kat sekeliling aku je kan? mana lah tahu kan?..
duk sibuk2 cari yg jauh..tetibe org tu depan mata je....hehhee....ececcececee....
(^________________^)
thanks buat2 mereka yg wish sal jodoh tu...amiiiiinnn








Besday GiRL



saya yang semakin tembam....huhu...
saya yg semakin dewasa...
saya yang semakin matang...(insya Allah)...
(^___^)
saya yang akan sentiasa disayangi oleh semua orang...amiinn..he he












noTa Kaki:: Thanks semua..1st time seumur hidup dapat hadiah yg byk cam gini..serius...=)

BACA JE? MEH LA KOMEN-MENGOMEN!

5 Yang mendoakan Cik Marjan Kurus..(^_^):

ARIBA said...

happy birthday jan..:-)

MARJAN IBRAHIM said...

THANKS kak aribah...=)

azira said...

heh...rase t'haru lak tgk gmbr hadiah tu..
huhu...anyway thanks jan..semoga s'tiase jadi adik yg baik..

MARJAN IBRAHIM said...

Kak zira,thanks hadiah....canteeekk...!!!

Jajas said...

Tahniah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...