:: Mereka2 Yang CooL !!::

Wednesday, October 19, 2011

Teringin...........


aku suka bukak blog ni...
PENGALAMAN DI KOTA MEKAH
suka baca pengalaman org ni kat sana...
Insya ALLAH kalau di izinkan ALLAH,
nk g buat UMRAH...
semoga ALLAH permudahkan apa yg aku nk buat ni..
semoga ALLAH bukak kan hati aku..
bagi aku ketenangan.....

2,3 minggu ni xtau lah.. rasa nk je g ziarah kat sana...
teringin sgt...
perasaan ni rasa nk sgt2 g...
kdg2 tetibe aku nangis,sbb takut...
takut xsempat nk g sana....
kadang2 takut...
byk ilmu x cukup....

Ya ALLAH, bukak kan lah hati aku..
Permudahkan lah segala2nya...


BACA JE? MEH LA KOMEN-MENGOMEN!

3 Yang mendoakan Cik Marjan Kurus..(^_^):

shiema sufian said...

insyaAllah. doa doakanlahmu=oga nama diseru untuk menghadapnye dengan lebih cepat. Alhamdulillah. sheima dah berjaya pergi menunaikan umrah :D

MARJAN IBRAHIM said...

shiema dah pegi?
bestnya... :)
Jan skrg ngah kumpul duit sikit...
Insya ALLAH... stakat keje ni,cukup kot.... :)
doa2 lah moga2 dipercepatkan.. :)

admin said...

follow blog saya ni jugak jomwayangku.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...