:: Mereka2 Yang CooL !!::

Thursday, October 20, 2011




Bila ahli keluarga meninggal,
janganlah seseorang itu menangis hingga melampaui batas meratapi kematian insan tersayang.

Sesungguhnya mayat itu akan terseksa kerana tangisan ahli keluarga terhadapnya.
(H.R. Muslim)

Sesiapa yang diratapi ke atasnya,
maka dia akan diseksa disebabkan ratapan ke atasnya pada hari Kiamat kelak.
(H.R. Muslim)



nota kaki: alhamdulillah.. ALLAH bg aku kekuatan utk tak menangis smpai melampau2...
sape x sedihkan bila Arwah mak meninggal? org yg satu2 nya rapat ngn aku...
yg aku always share ape2 je masalah.. skrg ni arwah mak dah xde.. kalo aku ada masalah,aku lebih suka keep sorang2... sbb tu la kdg2 aku terlampau stress smpai menangis sesorang... Semoga ALLah kuatkn hati aku utk hidup kat dunia ni...
BACA JE? MEH LA KOMEN-MENGOMEN!

0 Yang mendoakan Cik Marjan Kurus..(^_^):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...