:: Mereka2 Yang CooL !!::

Saturday, October 1, 2011

BERSYUKURLAH DGN APA YG ADA~



Syukur.. kpd org yg sakitkan hati saya. sbb dia dah buat saya semakin tabah.
Syukur.. kpd org yg tak mengendahkan saya. sbb dia buat saya lebih berdikari.
Syukur.. kpd org yg khianatkan saya. sbb dia buat saya kenal diri saya sendiri.
Syukur.. kpd org yg mperkecil2kan saya. sbb dia buat saya kenal abiliti diri saya.
Terima Kasih sangat2. Hanya ALLAH yg dapat membalasnya.
Dan....,
Saya Bsyukur kpd yg sudi mbantu saya krn dia buat saya tidak terkapai2 sendirian,
Saya Bsyukur kpd yg menasihati saya krn dia buat saya sntiasa berhati2,
Saya Bsyukur kpd kawan2 yg sudi myayangi diri saya krn dia buat saya rasa lebih dihargai,
Saya Bsyukur kpd ALLAH yg sentiasa di sisi saya, krn DIA lah yg akan mjadi 'TEMAN SEJATI' saya hingga akhir nnti ♥

ALHAMDULILLAH.
ALLAH tahu segala2nya.

From Heart ♥ ,
~Marjan.Ibrahim~
Miss HER... (-_-)



BACA JE? MEH LA KOMEN-MENGOMEN!

3 Yang mendoakan Cik Marjan Kurus..(^_^):

Khairull-Dean said...

saye bersyukur kepada orang yang sudi share benda2 yang berguna. krn boleh membuat diri ini tabah... :D

MARJAN IBRAHIM said...

saya pun bersyukur bila ada org sudi melawat2 blog saya yg tak seberapa ni..=)

Unknown said...

Janganlah merendah diri pulak.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...