:: Mereka2 Yang CooL !!::

Thursday, July 12, 2012

Semua orang ada kisah silam

assalamualaikum....

Mesti semua org ada tgk blog2 kan?
pasal Husben Irma ~ Redza Syah sebenarnya duda.......

saya betul2 tak faham lah...
salah ke kawin ngn Duda / Janda?
yg media duk sibuk nk cari jugak siapa Redza tu kenapa?
tak salah pun kawin ngn duda/ janda...
janji dia bukan isteri org @ suami org...
(fuuuuhh... saya ni bercakap mcm org yg dah kawen pulak...hehe)

Bagi saya, xsalah pun kawin ngn Duda @ Janda...
setiap org ada sejarah hidup masing2...
mungkin ada sebab kenapa dia bercarai....
kenapa perlu kita ungkit bila dia dah kawin lain?
Rasanya x baik media buat macam ni....
ini akan buat rumahtangga seseorang tu akan retak...
bila kita rosakkan rumahtangga seseorang tu,
berdosa besar....
( benda ni mmg menginsafkan saya...)

so, arap sgt...jgn lah buat mcm ni kat Irma & Redza...
kesian mereka.. meraka pun nk mulakan hidup yg baru....
cuma pikir... kalo kita kat pihak diorang?
kalu kita artis...org duk korek kisah silam kita...? 
sedangkan kita sekarang bukan macam kita yang dulu....

kat bawah ni sy attach gambar2 redza yg semua duk cari2 tu...
bagi lah peluang kat Irma & redza bina hidup yg baru.....




BACA JE? MEH LA KOMEN-MENGOMEN!

4 Yang mendoakan Cik Marjan Kurus..(^_^):

Mira Adzlia said...

tp mcm gmbr utk photoshoot jer..hihi..xkesahla...aslkn bhgia.. :)

NURULHANIF said...

xpe khwin duda/janda janji bukan suami org kan jan.. biasa la media.. memang keje dia.. huhu..

hajar said...

smg irma & redza bahagia hingga ke syurga...

MARJAN IBRAHIM said...

Mira Adzlia : kan? nampak mcm photoshoot je... arap2 berita ni tak betul lah.....

dayah: betul...janji jgn kacau umah tangga diorg.... keje media mmg gitu...tp mcm tak baik plk wat camtu... :)

hajar: amiiin... semoga irma & redza bahagia... kalau betul gosip ni, biar lah mereka bahagia sekarang... hal2 yg dulu, biarkan berlalu... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...