:: Mereka2 Yang CooL !!::

Friday, July 20, 2012

Salam Ramadhan 1433H

Alhamdulillah...
Ramdhan dtg lagi....
Semoga Ramadhan kali ini bukan yg terakhir untuk kita...

Tahun ni genap 15 tahun Ramadhan tanpa arwah Ayah...
dan 5 tahun Ramadhan tanpa arwah Mak..
Semoga Arwah di tempatkan dikalangan org2 yg beriman......
 

Teringat.....
dulu arwah ayah "pergi" lagi 3 hari nk raya... (27 Ramadhan~ tahun 1997)
masa tu baru darjah 6..tak tahu pape lagi...
time tu pikir nk raya je......
kalau lah boleh di undur masa...... :'(
Semoga Ramadhan kali ini beri seribu makna kpd diri Jan...
kepada kita semua...
Semoga Ramadhan kali ni ALLAH bukakn hati Jan untuk berubah & ampun kan dosa2 Jan yg lalu.....
Semoga Ramdhan kali ni ALLAH bukakan hati Jan yg selama ini tertutup...
Insya ALLAH.



~Jangan lupa niat puasa ya tiap2 malam...~
nak selamat lagi, korang niat untuk sebulan terus ya..
x baik x niat puasa... :)


Moh kita kumpul ape2 yg patut.. :)


 Moh kita baca ape yg Ustaz Zaharuddin cakap.... :)
somoga Jan akan insaf.... (^_^)



Jom checklist......... :)

#NotaKaki: Selamat Berpuasa & Selamat Hari Raya!!
semoga Puasa tahun ni beri kita seribu makna....
mungkin kali ini puasa terakhir kita kan?
Mati tak tunggu kita.... :)
(ni lah yg paling Jan takut)

BACA JE? MEH LA KOMEN-MENGOMEN!

2 Yang mendoakan Cik Marjan Kurus..(^_^):

NURULHANIF said...

selamat berpuasa jan..

MARJAN IBRAHIM said...

selamat berpuasa Dayah...
maaf zahir batin... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...