:: Mereka2 Yang CooL !!::

Monday, September 19, 2011

Open House oh Open House!

Sabtu~ 18.Sept.2011
Beraya umah OpenMate ~ Faris
kitorang punya Despatch....
Alamak...lupa nk ambik gambar dia...hehhehe
ni je gambar dia yg ada...gambar ms dia dtg kt department kitorg...hahaha


Faris ni budak je lagi....
budak baik...& nakal...hehhe
dah ada awek...=P


sabtu tu mmg jauh perjauh perjalanan lah...
dari hujung selangor hingga lah hujung selangor kitorng beraya...hehhee
ye lah...
umah si Faris kat Bandar Putra Height...
Umah zetty plak kat Ukay Perdana...
campur ngan Jammed....
campur ngan naik tangga umah zetty yg tingkat 5...
hahahhahaa...
[macam lah x biasa naik tangga...padahal umah aku pn,tingkat 5 jugak...tp kadang2 lah aku naik tangga...hihihi...~~ camne nk kurus ni????huhuhu]
so time tu tOgether-gether lah ngan budak2 opis yg lain beraya umah diorg....

& Thanks to Kak Ida sbb sudi Menumpangkan Jan...
selalu sgt menyusahkan kak ida.... huhuhu
sori kak... nnti Jan akan berusaha cari "driver" Jan ye...(^____^)



with Mai @ Umah Faris....

Kat Bandar Saujana Putra

With kak Ida & her sON.....
IKRAM

Wanita2 yg sgt2 Gojes.......
Iza,Mai,Nadia & Nad

Nana & Mas


jeng..jeng..jeng....!!!
Kami semua kat Umah Zetty............

Thanks Zetty & Dhania sbb makanan yg Best!!


nota kaki: teringat kata2 mai...." Jan,nnti jan kawen,jgn lupa buat makan2 macam ni tau..." (^_________^) hehehhe...kelakar pun ada.....Mai...mai....
jgn la cakap gitu...lambat lagi jan nk kawennya...Calon pun xnampak2 lagi....HUhuhu...
Tunggu Jan kawen dulu...Jan mmg akan buat Makan2 gini....

BACA JE? MEH LA KOMEN-MENGOMEN!

2 Yang mendoakan Cik Marjan Kurus..(^_^):

Ida Make over.... said...

takde susah pun jan...sonok pe dapat sembang2 dgn jan..asyik chit chat dlm surau je kan..tak sesuai..kui..kui..kui

marjan ibrahim said...

hahahhaa..nk buat camne kak...dlm surau je kita leh jumpa...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...