:: Mereka2 Yang CooL !!::

Wednesday, September 28, 2011



Jika kekasihmu mengkhianati atau meninggalkanmu ,
maka tersenyumlah sebab orang yang seharusnya bersedih adalah dirinya kerana kamu hanya kehilangan orang yang tidak mencintaimu ,
sedangkan dia telah kehilangan seseorang yang ikhlas menyintainya.


nota kaki: so,adik2.... buat apa kita nk sedih2? sah2 dia happy kan?
so,happy2 kan lah jugak diri kita ya...?
Pikir lah...tak rugi pun dia ngn kita...tp dia yg rugi sbb tinggal kan kita...
Positif ok?? (^_^)

BACA JE? MEH LA KOMEN-MENGOMEN!

4 Yang mendoakan Cik Marjan Kurus..(^_^):

Liyana As'ari said...

hihi ;) betul jugak kan.~
menilai kehidupan dri sudut berbeza ;)

BluEbeRRy MiLk said...

btul tu..like2.. tapi nape xleyh copy pun =(

BluEbeRRy MiLk said...

btul2.. like sgt statement ni.. tapi nape xley copy pun=(

MARJAN IBRAHIM said...

thanks...
aik,nape xleh copy?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...