:: Mereka2 Yang CooL !!::

Friday, September 9, 2011

DOA DUDUK ANTARA 2 SUJUD (Tersirat disebalik yg tersurat)





Pernah hayati?
atau baca terlalu laju sampai tak sempat nak fahami maksudnya?

Rabbighfirlii (Tuhanku, ampuni aku)
Warhamnii (Rahmati aku)
Wajburnii (Tutuplah aib-aibku)
Warfa’nii (Angkatlah darjatku)
Warzuqnii (Berilah aku rezeki)
Wahdinii (Berilah aku petunjuk)
Wa’Aafinii (Sihatkan aku)
Wa’fuannii (Maafkan aku)

Doa yang bermakna bagi seorang yang bertauhid~


nota kaki:besar nyer maksud setiap ayat yg kita lafaz setiap kali kita solat. Terlalu byk yg aku tak tahu....semoga ALLAH bg HIDAYAH pd diri aku....

BACA JE? MEH LA KOMEN-MENGOMEN!

2 Yang mendoakan Cik Marjan Kurus..(^_^):

MR. SYAH said...

thanks atas perkongsian ini..

Marjan Ibrahim said...

welcome..=) sharing is caring...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...