:: Mereka2 Yang CooL !!::

Thursday, July 21, 2011

DisebaLik SenyuMan...



Kita selalu melihat dia ketawa,
tetapi mungkin sebenarnya dia tidak setabah yang kita sangkakan.
Di sebalik senyumannya mungkin banyak cerita sedih yang ingin diluahkan.
Di sebalik kesenangannya mungkin tersimpan seribu kekalutan.
Kita tidak tahu.
Tetapi jika kita cuba jadi sahabat sepertinya,
mungkin kita akan tahu............
(itulah diri saya...)



Tikam belakang....
TaLam dua Muka....
Kawan Makan Kawan....


benda ni dah byk kali aku rasa...
tapi syukur....
aku tetap bersabar..
aku tak tahu...
kenapa aku boleh sekuat ni...
sesabar ni...
syukur Alhamdulillah..ALLAH bg aku sifat ni..
aku tahu,aku tak kuat...bila duk sorang2...aku tak kuat..
aku bukan jenis suka kongsi masalah ngn org...
aku jenis keep masalah sorang2...

tp bila jadi cam ni...
sabar aku ada hadnya...
tapi bila jadi cam ni..aku rasa lemah tiba...
kawan baik....yg selama ni aku anggap adik...
snggup tikam aku dr belakang...
tp ALLHAMDULILLAH,syukur...ALLAH tunjuk perangai dia skarang..kan?
itu patut aku rasa syukur....
myb ALLAH nk tnjuk,dia bukan kawan yg baik...
Marjan,sila pk,positif...
ada hikmah di sebaliknya...
Allah selalu ada di sisi hambanya..
cuma Jangan kita jauh dengan NYA....
aku ingat lgi pesan kawan aku..

Bila kita dekat ngn ALLAH,
ALLAH akan dekat ngan kita,.....
sebanyak mana masalah kita...
seharu mana jiwa kita...
bila kita selalu dekat ngan ALLAH,
jiwa kita akan tenang.....
buat apa kita nk takut pada manusia...
kita patut pada ALLAH.
ALLAH Maha segala2nya..


tapi betul...
bila dekat ngn ALLAH,
Hati aku semakin lama,semakin tenang...
aku semakin boleh sabar dengan "org" itu....
ALHAMDULILLAH .....


nota kaki:: mungkin ni ujian ALLAH...nk aku dekat diri pada-NYA.
BACA JE? MEH LA KOMEN-MENGOMEN!

0 Yang mendoakan Cik Marjan Kurus..(^_^):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...