:: Mereka2 Yang CooL !!::

Wednesday, August 17, 2011

Fobia Cinta.

Aku suka Lagu ni...
First time dgr lagu ni, lirik dia betul2 kena ngn diri aku,hidup aku....
betul lah,aku ni Fobia ngn cinta kot....kan?
sebab tu aku leh katakan selalu reject org....[jahat lah pulak kan?]
tapi,xde niat nk reject...
tapi macam dalam lirik lagu ni lah...
"Bukan aku tak sudi bersama..Cuma diri tak sanggup terluka..Dulu terlalu percaya
Tak sangka aku mangsa.."

utk "awak2" yg saya reject sejak 3 tahun lepas hingga kini,
lirik lagu ni mencerita kan segala2nya.......
_________________________________

Pijakan kaki bagai tak terasa
Setiap kali lihat kau tersenyum mesra
Tapi hati masih tak berani lagi
Menghampiri

Denyutan jantung aku tergendala
Kerana hati aku berkata-kata
Jangan terkena untuk kali kedua
Kan sengsara

Bukan aku tak sudi bersama
Cuma diri tak sanggup terluka
Dulu terlalu percaya
Tak sangka aku mangsa
Fobia cinta

Kini kau datang tawarkan segala
Bulan dan bintang seluruh angkasa
Namun aku masih ragu-ragu jua
Tak terima

Entah bila
Akan dapat percaya semula
Oh manusia yang kata
Cintai mereka
Adakah aku fobia cinta

_______________________________________

nota kaki: Alwiz berdoa...semoga ALLAH bukakan hati aku utk terima lelaki...
dah "penat" dah duk single-mingle... 3 tahun beb....rugi betul..buang masa 3 tahun ni......hehehe...
tu lah...Fobia punya Pasal....takut....(^_^)


BACA JE? MEH LA KOMEN-MENGOMEN!

0 Yang mendoakan Cik Marjan Kurus..(^_^):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...