:: Mereka2 Yang CooL !!::

Wednesday, December 15, 2010

ConvOcaTiOn @ UPM 9 Ogos 2009
























(^________^)
selepas setahun,br aku ada kekuatan nk tepek aku punya gambar konvo ni
hehehe...
ape2 pun,thanks utk arwah mak yg byk bg aku semangat sms aku study kat UPM...
walaupun arwah mak meninggal b4 aku konvo....
tp aku tahu,mesti arwah mak bangga kan sbb anak bongsu dia dapat jugak habiskan
study kat UPM...n dapat jugak Konvo...
cuma sedih...........arwah mak 'pergi' dulu ...xsempat Mak nk tgk anak Mak ni kat atas stage....
xdapat Mak nk tgk anak Mak ni Pakai Jubah Konvo......(-_-)
buat mak, Jan alwiz rindu Mak................
buat famili aku,esp kakak2 & abg2 aku yg byk bantu aku & jadi inspirasi utk aku terus belajar....
dulu aku ingt, dlm 12 adik beradik aku..aku yg xdapat masuk U...
alhamdulillah...hasil usaha didikan arwah Chek & arwah Mak bg kt kitorg..
kami 12 adik beradik dapat masuk u....
Terima kasih banyak2 Mak & Chek!!










BACA JE? MEH LA KOMEN-MENGOMEN!

0 Yang mendoakan Cik Marjan Kurus..(^_^):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...