:: Mereka2 Yang CooL !!::

Thursday, December 30, 2010

My Big FamiLy!

(^_______________^)..
yuuuhuuuuuu..........!

tahun 2011 yg amat best maybe...................aku bakal dapat anak buah yg ke 23!!! (rasanya2 lah..hehe) bestnyee.....bertambah2 la baby2 dlam famili aku nnti...tiap2 tahun je..mst ada baby baru......hehehe ..dah macam nursery plak....time raya lah sampai runtuh umah...nsb baik umah batu...kalu umah papan,mmg sure lah runtuh...
Dlm bulan 5,6 lah,kakak aku akan branak......& jgn x tau...aku dah suggestkan nama baby kat dia....hehhe..nama dia.......errrm...xleh bgtau lg....hehe..& kakak aku setuju nk bg nama tu if dia dapat baby girl...hehehe...baby boy aku x jumpa lg ...ada,tp aku simpan nama tu utk anak aku nnti...hahaha...aci x?? bila nk kawen nihh...??(Mood GataL..)

aku ni suka sgt suggest kat org nama anak...bila turn aku..?? errmm..dh xde idea kot nk bg nama baby...hahha!...

kalo arwah mak & arwah ayah aku ada kan best...mst diorg hepi sbb dapat cucu yg ramai.... cicit pun ada jugak...( aku pun dh dapat cucu tau!) hehehe...

ape2 pun,aku syang famili aku....bertuahnya dapat famili yg besar..time raya je lah yg happening sgt2......I Love u semua!!!!!!!!
BACA JE? MEH LA KOMEN-MENGOMEN!

0 Yang mendoakan Cik Marjan Kurus..(^_^):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...