:: Mereka2 Yang CooL !!::

Thursday, January 28, 2010

~Open Table ExaM UniT~

28-01-2010~~~~~~~~> kakak2 aku kat Exam Unit..dgn bermurah hatinya belanja kami2 di exam uNit....termasuk bos kami....TQ 2 kak farid,kak ellie, kak zira n irfa---> sbb blanje aku n our Bos......Best korang blanje..

and ni makanan yg aku order......


-NASI GORENG KAMPUNG 2 MuSIM-

sedap sgt...tp pedas jugak lah,....sbb banyak cili....aku kan x suka makan pedas2.....
~IRFA & KAK ELLIE~



KAK FARID & KAK AZIRA~

tHAnKs To kakak2 aku TersaYang kaT atas Ni Coz bLanje kami....hehehe

SedaP sgt!! hehehe...nExT tIme..nnti dapat gaji & dapat naik gaji~..korang blanje lg ya....!!! (^_^)

OUR BOS
~~MR NG (sbelah kiri tu) Yg sebelah kanan tu MR Chan~lecture






BACA JE? MEH LA KOMEN-MENGOMEN!

2 Yang mendoakan Cik Marjan Kurus..(^_^):

''''dELinDa said...

Alaa.. sgt sekso aku bc entry neh bertemankan perut yg sangaaatt lapa.

Sapa ati mu Jan!!

:p

MARJAN IBRAHIM said...

heheheh....jgn2..baik g makan nuhs...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...