:: Mereka2 Yang CooL !!::

Wednesday, December 30, 2009

assalamualaikum.....

assalamualaikum.....

hari ni dah 30Dec dah..
cepatnye masa berlalu....dah nk masuk 2010 dah..

ape2 pun,aku mmg hepi...sbb aku nk lupakan tahun 2009 ni..tahun yg penuh kesedihan...
tp thun ni jugak tahun yg byk bg aku gembira...

azam thun 2009 ni pun byk lg yg x tercapai....antaranya...???? hehehe..aku je yg tahu,...dan ALLAH shj yang tahu...aper2 pun impian aku nk dapat keje tetap..tercapai jugak...ALHAMDULILLAH..syukur sgt...
aper pun...masuk tahun baru ni...aku dah simpan azam baru....mood baru...n impian baru...
yg penting cari Calon baru...!!! hahhaa...INSYA ALLAH..

skrg ni famili aku dah teka teki dah..sape yg akn kawen 2010 ni...n yg pasti BUKAN AKU..!!
harap2 famili aku bersabar k...bg kak dayah aku kawen dulu...
hehe..so kakak kesayangan aku..HIDAYAH,cepat la kawen...!!! tp kan...kalu dia kawen,x best la...aku dah xde kawan...!! XMAUUUUUU!!!!!

ape2 pun..Selamat Thun baru SEMUA...
semoga aku dapat lupakan semua2 yg sedih yg aku alami masa 2009!!!
dan semoga thun 2010 ni beri aku seribu makna utk aku.. INSYA ALLAH...
BACA JE? MEH LA KOMEN-MENGOMEN!

0 Yang mendoakan Cik Marjan Kurus..(^_^):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...