:: Mereka2 Yang CooL !!::

Wednesday, July 24, 2013

wishlist yg ke2 semakin hampir utk berjaya....


Assalamualaikum...

Alhamdulillah.. permulaan yg baik. 3kg berat turun dibulan puasa ni.

ada baki 15-20 kg lg utk ke berat badan ideal...

caiyok Marjan...


Ingat x wishlist saya utk 2013??? xingat??? ala... meh sini.... klik kat sini ---->     WISHLIST 2013


Alhamdulillah,
Wishlist 1 - impian nk menunaikan umrah dah dimakbulkan ALLAH.
                     Allah dah menjemput saya untuk ke RumahNYA..
                     syukur ALHAMDULILLAH.

Wishlist 2 - Impian nk dapatkan berat badan mcm 10 tahun lepas...
                     berat Ideal saya.....??... terlalu byk lg nk kena turunkan.
                     alhamdulillah 10kg dah lepas... bulan puasa ni dah turun 3 kg....
                     baki ada banyak lg... anggaran 15-20kg.
                     Caiyok diri sendiri...

Wishlist 3-  Alhamdulillah. saya masih sedang perbaiki diri utk jd lebih baik dr sebelum ni..
                      semoga "bakal suami" yg masih saya tak tahu siapa beliau, turut sedang perbaiki dirinya
                        untuk menjadi Imam sepanjang hidup saya nanti. Insya ALLAH.



itu je wishlist yg berjaya utk tahun ni... wishlist 4 & 5?? Insya ALLAH.
Kita merancang. Tapi ALLAH yg aturkan semua...

ok...
Selamat Berpuasa semua....





BACA JE? MEH LA KOMEN-MENGOMEN!

1 Yang mendoakan Cik Marjan Kurus..(^_^):

Azmazaira Jamaludin said...

Wowww impress jan banyaknya turun! Congratulations! Chayok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...