:: Mereka2 Yang CooL !!::

Monday, April 29, 2013

untuk "AWAK"


Saya tak cantik ,tak comel rupa,
Saya tak pandai masak enak di rasa, 
Tapi boleh lah buat isi perut kita, 
Tak perlu makan kedai bila kita dah tua. 

Saya tak pandai bergaya ala diva ternama, 
Saya tak pandai menjahit cantik di mata, 
Tapi boleh lah bila sesak koyak tiba-tiba, 
Takde la gelabah marah tak tentu hala. 

Saya bukan perempuan bijak tahu segala, 
Saya tak tahu sangat memandu kereta, 
Tapi boleh la ganti awak bila kita berdua, 
Takde lah awak penat pandu seorang sahaja. 

Saya mungkin sensitif tak semena, 
Tapi saya tak cepat gelabah cool sahaja, 
Tapi kadang-kadang saya cepat pelupa, 
Awak nak tak jaga saya? 

Saya memang bukan perempuan tipikal, 
Yang mengharap lelaki sempurna, 
Kalau awak mampu buat saya rasa bahagia, 
Saya rasa awaklah jodoh saya. 

Saya tak cantik, 
Saya tak sempurna, 
Saya cepat gemuk bila tak dijaga, 
Saya hati tisu menangis je kerjanya, 
Saya kuat tidur sampai bengkak mata, 
Saya bukan list perempuan idaman semua. 

Tapi, 
Awak nak tak jaga saya? 
Terima saya yang dah gemuk bila dah tua? 
Tolong kejut saya kalau saya tidur tak terjaga? 
Pujuk saya kalau saya menangis tak semena? 

Saya memang tak ada apa-apa, 
Saya cuma ada hati yang ikhlas terima awak, 
Cinta yang cukup besar untuk awak, 
Dan ruang yang luas dalam hidup saya untuk awak seorang.

Ikhlas.....
Dari saya, utk 'Bakal Suami" saya......
yg saya pun tak tahu siapa dia...........
Jodoh itu Rahsia ALLAH.
Dan saya Yakin dgn Pemberian ALLAH.








BACA JE? MEH LA KOMEN-MENGOMEN!

0 Yang mendoakan Cik Marjan Kurus..(^_^):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...