:: Mereka2 Yang CooL !!::

Friday, April 12, 2013

ALHAMDULILLAH.... UMRAH YANG PERTAMA



ASSALAMUALAIKUM....

Dah lama rasanya x update blog kan?
asyik tenggelam timbul je.. hehehe
sori.....
masa tak bg utk update
(^_____^)

Alhamdulillah....
Allah makbulkan doa saya untuk jejak kan kaki ke RUMAH ALLAH.
syukur sgt.
keputusan nk menunaikan umrah tanpa pikir panjang...
terus je setuju...
Alhamdulillah.... ALLAH bukak kan hati saya untuk ke sana...

dalam post sebelum ni..wishlist tahun 2013 saya ada listkan impian2 saya..
Syukur Alhamdulillah...
kalo kita niat yg baik2 , ALLAH akan mudahkan permintaan kita.

syukur sgt2..

ini Just intro je...
;)
nanti saya akan updatekan story 11H/10M sepanjang kat sana ya..

just wait!!!!

 Assalamualaikum
BACA JE? MEH LA KOMEN-MENGOMEN!

0 Yang mendoakan Cik Marjan Kurus..(^_^):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...