:: Mereka2 Yang CooL !!::

Friday, June 10, 2011

FamiLy Besar :: IMA's FAMILY::


“The love of a family is life's greatest blessing”

Tuuuuu dia...
kena wat 2 slide.......hehe
kamera aku kecik...
cameraman yg ambik pict ni xreti nk ambik gambar rasanya....
dia g buat separuh2....aiiishh...
padahal boleh je nak ambik penuh....
dia malas lah tu....
[emo nih...hehe]
nampaknya pasni aku nk kena beli kamera besau tu....
aiiishh...kena simpan duit dlm 2k....
aiiisshhh....

Ok,
time pict ni ambik,
time anak sdare aku kawen...
30.Mei.2011
kat Hall UIA,Gombak.
anak kak long aku....
[mak sdare dia jugak yg tak kawen2...hehhe.. xde org nak!! hihi]
time ni yg bestnya...semua famili aku ada...
tapi just 11 adik bradik je yg ada...
kakak aku yg no 6 xdapat datang sbb cuti bersalin...(kesian dia...dia sorang je xde dlm gambar ni...tapi xpe....pasni kita kumpul ramai2 deh? errrmm...time aku kawin nanti lah...hehe
actually,time ni ramai lg anak2 sdare aku yg xde...diorg kat kelantan...xdapat dtg....dlam 5 org x silap yg xdapat dtg....

Impian di masa depan:: arap2 kita dapat kumpul cam ni lagi...
dapat kumpul 3 generasi FamiLy IMA..=)

ramai yg tanye apa maksud IMA...
hehe....errm.....biarlah Rahsia..(^_^)

**** kalau lah arwah mak & arwah ayah ada lagi...
mesti best dapat kumpul ramai2 macam ni....


I Love Them!!!
I Love My bIg FAMILY..
“Other things may change us, but we START and END with family”

BACA JE? MEH LA KOMEN-MENGOMEN!

0 Yang mendoakan Cik Marjan Kurus..(^_^):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...